Now Reading
Populiarus tinklaraštis – puikus būdas užsidirbti

Populiarus tinklaraštis – puikus būdas užsidirbti

Populiarus tinklaraštis – puikus būdas užsidirbti

Daugelis internetu naudojasi savo malonumui ar būtinai informacijai susirasti. Tai galima vadinti pagrindine jo funkcija, tačiau yra ir tokių, kurie dėka interneto uždirba pinigus.

Tereikia į Youtube.com įkelti vaizdo medžiagą, kuri taps populiari tarp šio tinklalapio vartotojų, tiksliau sukurti savo vaizdo tinklaraštį, ir nebereikės sukti galvos, kaip pragyventi.

„This Is horosho“ sėkmė

Norint sukurti populiarų vaizdo tinklaraštį pirmiausia tai reikia daryti dažniausiai vartojama kalba, tad tikrai ne lietuvių. Kaimynai latviai, garsiojo tinklaraščio „This Is horosho“ kūrėjai, pasirinko rusų kalbą. Projekto žanras toks pat kaip šiuo metu žinomiausio vaizdo tinklaraščių kūrėjo Ray Williamo Johnsono projekto „Equals three“ – trumpai tariant, jaunuoliai ieško „Youtube” tinklalapyje įdomių, juokingų vaizdų ir kuria penkių minučių trukmės laidą, kurioje pateikia savo nuomonę apie rastus vaizdo siužetus. Minėto formato išradėjo R. W. Johnsono projektas susilaukia 7 mln. peržiūrų, o studentų grupelės iš Latvijos jau 2 metus plėtojamas tinklaraštis „This Is horosho“ – 300 tūkst.

„This is horosho“ komandą sudaro trys nariai: laidos vedėjas – Stasas Davidovas, operatorius-montuotojas – Vitalijus Golovanovas ir vadybininkas – Sergėjus Fidarenko. Šių žmonių profesionalus požiūris, geri filmavimo ir montažo sugebėjimai, nuolatinis bendravimas su žiūrovais padėjo jų bendram projektui tapti garsiu. „Žmonėms įdomu žiūrėti ne tik pačius vaizdelius, bet ir sužinoti vedėjo nuomonę, stebėti jį“, – atsakė S. Dovidovas, paklaustas, kodėl, jo nuomone, panašūs projektai susilaukia tokio populiarumo.

Daugelis, pamatę R. W. Johnsono projektą primenančius darbus, teigia, kad jie yra plagiatas. „Tą patį galima pasakyti apie žmogų, sukūrusį detektyvinį filmą, juk jis taip pat naudoja jau išpopuliarintą žanrą“, – paaiškino S. Davidovas. Tiesa, „This Is horosho“ formatas ir žanras toks pat kaip ir „Equals three“, tačiau vaikinu negalima kaltinti plagijavimu – jų tinklaraštyje nėra panašios atributikos, čia pateikiami skirtingi vaizdeliai, daugiausia rusiški, žinoma, skiriasi ir laidų vedėjai, ypač jų mentalitetas, nulemiantis humoro pateikimo formų skirtumus.

Laidoje „This Is horosho“ vaizdo siužetai parenkami atsižvelgiant į pasaulio aktualijas, kitaip tariant, vien tik surasti juokingą vaizdelį nepakanka, siužetą reikia pritaikyti temai, kuriai skirta tos dienos laida. Latviai tai daro su geru, skoningu humoru. Jaunuoliai turėjo pasirinkimą – nieko nedaryti, tiesiog studijuoti universitete, kurti muziką, groti savo grupėje, arba imtis kurti vaizdo tinklaraščio projektą.

Internete neribojama žodžio laisvė, drąsiai galima vartoti necenzūrinius išsireiškimus, keiktis, tačiau „This is chorosho“ autoriai to nedaro: „O kam? Mes parašėme scenarijų be keiksmažodžių, o tai reiškė, kad visą projektą galime kurti be jų.“

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Nauja latvių laida pasirodo kartą per savaitę. Jos kūrimui vaikinai skiria 4 paras: „Daugiausiai laiko atima naujų siužetų paieška, bendravimas su gerbėjais ir laidos montažas“.

Sulaukus populiarumo latvių tinklaraštininkams „Yotube” pasiūlė bendradarbiauti. Sumos, kurią gauna už savo darbus, „This is chorosho“ kūrėjai neatskleidžia, tik prasitaria, kad, įžvelgdami projekto potencialą, gaunamus pinigus investuoja į tolimesnį jo vystymą.

Nelengvas darbas

Vaizdo tinklaraščių kūrimas – nelengvas darbas, reikalaujantis laiko ir finansinių išlaidų, o žinant, kad tikrai daug žmonių taip pat tuo užsiima, tikimybė sukurti projektą, kuris neš pelną, tikrai nedidelė. Pagrindinė sąlyga norintiesiems užsidirbti iš „Yotube” – sukurti reguliariai pasirodantį populiarų vaizdo tinklaraštį.

Tai nebūtinai turi būti laida apie juokingus namų vaizdelius. Pavyzdžiui, viena amerikiečių pora, ilgą laiką gyvenanti kartu, sukūrė sėkmingą projektą pavadinimu „Nikki and John“. Tai vaizdo tinklaraštis, kurio autoriai vienas kitam ruošia nemalonias staigmenas, dažnai peržengdami draugiško pokšto ribas. Savotišką žaidimą pora fiksuoja vaizdo kamera ir įkelia įrašus į tinklalapį „Yotube”, kurie, žinoma, sulaukia didelio dėmesio. Nikki ir John vienas ant kito ilgai nepyksta, o tiesiog atkeršija. Kadangi jie vienas kitam nenusileidžia, kerštavimui nesimato galo. Kiek šiame projekte teisybės – nežinia, bet jį lydi dideli peržiūrų skaičiai, tad už savo žiaurius pokštus pora gauna pinigus.

Tad jei turite idėją, čiupkite kamerą ir pirmyn.

Romualdas Ruzgys

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top