Stambiausi Gruzijoje mineralinio vandens gamintojai „IDS Borjomi Georgia“ žengia į naują etapą ir keičia beveik pusšimtį metų ženklesnių pakitimų neturėjusio „Borjomi“ buteliuko dizainą.
Gruzijos įmonės investicijos į atnaujinimą viršijo vieną milijoną eurų. Įmonės teigimu, pernykščiai „Borjomi“ pardavimai buvo geriausi per visą 120 metų šio mineralinio vandens istoriją.
Europoje „Borjomi“ mineralinį vandenį platinančios dukterinės įmonės „IDS Borjomi Europe“ atstovų teigimu, investicijomis į naujo, modernaus dizaino „Borjomi“ buteliukų sukūrimą siekiama su šiuolaikiškesniu įvaizdžiu žengti į naujas rinkas bei sustiprinti turimas pozicijas esamose.
„Šiemet atnaujinome beveik 50 metų iš esmės nekeistą „Borjomi“ pakuotės dizainą. Mūsų kompanijai šis žingsnis yra itin reikšmingas. Žinome, kad didžioji dalis lietuvių dar iš ankstesnių laikų prisimena „Borjomi“ būtent tokį, koks jis yra dabar, tačiau tikime, kad naujojo dizaino pakuotėje esantis natūralus gruziniškas mineralinis vanduo sulauks dar didesnio vartotojų pripažinimo“, – sako Irakli Bokuchava, Lietuvoje įsikūrusios „IDS Borjomi Europe“ generalinis direktorius.
Pasak „Borjomi“ atstovo, tokių vilčių teikia atnaujinto „Borjomi“ pardavimai Gruzijoje, kurie šoktelėjo net 68 proc. Be to, jo teigimu, 2010 m. buvo pasiekti geriausi veiklos rezultatai per visą šio mineralinio vandens istoriją, todėl permainoms pasirinktas laikas nėra atsitiktinis.
„Praėjusių metų rodikliai nuteikia itin optimistiškai tolesnių mūsų planų atžvilgiu – konkurencingumo didinimui užsienio rinkose bei eksporto plėtrai Vidurio Europoje. 2006 m. Rusijai paskelbus embargą, teko perskirstyti savo verslą ir ieškoti naujų rinkų, į kurias įėjus jau 2010 m. skaičiavome geriausius pardavimų rezultatus, kurie peraugo net ankstesnius Rusijos“, – teigia Irakli Bokuchava.
Lietuvoje naujojo dizaino buteliukai vartotojams yra jau pasiekiami didesniuose prekybos centruose. Prognozuojama, kad didžiuosiuose šalies prekybos centruose senesnius buteliukus naujieji pakeis per mėnesį.
AC Nielsen Baltics rinkos tyrimų duomenimis, Lietuvoje 2010 m. „Borjomi“ rinkos dalis litrais išaugo 30 proc. dvylikos mėnesių laikotarpyje lyginant su tokiu pačiu laikotarpiu ankstesniais metais (2009 m. gruodžio iki 2010 m. lapkričio mėn.) Šiemet „IDS Borjomi Europe“ planuoja tolesnį pardavimų augimą.
Gruzijoje išgaunamo natūralaus vulkaninės kilmės mineralinis vanduo „Borjomi“ eksportuojamas 33 šalyse, tokiose kaip JAV, Kanada, Pietų Korėja, Baltijos šalys, Čekija, Didžioji Britanija, Jungtiniai Arabų Emyratai ir t.t. „Borjomi“ išpilstomas į 0,33 l ir 0,5 l tūrio stiklinę tarą bei 0,5 l ir 1 l tūrio plastmasinius butelius (PET). Vienam seniausių ir sėkmingiausių Gruzijos verslui 2010 m. sukkako 120 metų. Tiek laiko praėjo nuo pirmosios šio mineralinio vandens partijos išpilstymo.
„IDS Borjomi Europe” yra oficiali Borjomi prekės ženklo atstovybė Europai, įkurta 2008 m.