Laikas.lt
Parengta pagal Lostateminor.com
Kaip žmonės, gyvenę XX a. pradžioje, įsivaizdavo ateitį po 100 metų? Tokią 2000-ųjų metų viziją turėjo vokiečių šokolado gamintojų kompanija „Hildebrands“, kurie atvirukuose ateitį vaizdavo pasitelkę itin lakią fantaziją, nors jos kontekste nesikeitė tik drabužių mados. Regis, tuo metu, kai atsirasdavo vis naujesnių technologijų ir išradimų, žmonės buvo itin optimistiški – labiausiai norėjo ir svajojo įveikti įvairius gamtos reiškinius ir prigimties jiems neskirtus dalykus – skraidyti, vaikščioti vandens paviršiumi, plaukioti po vandeniu ir pan. Negalima sakyti, kad jie visai nukrypo į šalį, vis tik dauguma vizijų primena motyvus iš pasakų. Sociologiniu požiūriu, tai savotiška kelionė laiku atgal, kur galima pamatyti tuometinių žmonių mąstymą, pasaulio suvokimą, kokie įvaizdžiai dominavo, kaip įsivaizdavo ateities technologijų galimybes. Žinoma, šokolado gamintojai ir turėtų kurti iliuzijas, skonį asocijuoti su svajonių išsipildymu ir malonumu...






Miestas su didžiuliu stikliniu stogu, apsaugotas nuo lietaus.



