Būna reklamų, kurios kelia daugiau emocijų ir sulaukia daugiau teigiamų atsiliepimų, nei žymiausi pasaulio meno kūriniai. Bene geriausias pavyzdys – „Coca-Colos“ reklamos. Jų kūrėjai šventai tiki reklamos galia, todėl visi jų darbai pelnė daugybę pagiriamųjų žodžių ir padidindavo gėrimo pardavimus.
„Coca-Colos“ reklamos ne tik spalvingos, originalios, įkvepiančios veikti, ilgai išliekančios atmintyje (kas gi galėtų pamiršti baltąjį meškiuką ar nenaudėlį pingviną?), bet ir atspindi daugiau nei šimtmečio istoriją. Nuo 1889 metų reklamose galime pastebėti vyraujanti laikmečio žmonių aprangos stilių, laisvalaikio leidimo būdus ir net lūkesčius bei svajones.
Beje, šis straipsnis visai ne reklama. Tiesiog pavyzdys, jog kartais, kad pamatytume meno kūrinius, užtenka žvilgtelti į kasdien naudojamų produktų istoriją.

1889

1889

1909

1910

1920

1927

1931

1933

1936

1942

1946

1953

1956

1960
.jpg)
1965

1993

2000

2008