„Talentų bankas“ pristato: „Threesome“, kuriems labai tinka šis pavadinimas (interviu, foto)

Eglė Kirliauskaitė
Laikas.lt

Šiandien „Talentų banke“ pristatome trijulę kūrybingų bei ambicingų jaunuolių, pasivadinusių gana dviprasmišku pavadinimu „Threesome“. Taigi, kas jie tokie ir ką veikia trise?

„Esame atvirai mąstantys, skirtingose meno srityse save realizuojantys kūrėjai, sujungę jėgas į bendrą projektą, išaugusį į konceptualią menininkų studiją – „Threesome“, – kiek aptakiai prisistato pašnekovai. Tiksliname – „Threesome“ yra:

Augustinas Paukštė – grafikos dizaineris, išbandęs jėgas Lietuvos reklamos įmonėse, tokiose kaip „Love“, „Not perfect“. Puikiai kuria logotipus, už jų kūrimą jau yra įvertintas.

Lauryna Narkevičiūtė – konceptualistė, fotografijos ir medijų meno atstovė. Specializuojasi ties idėjomis ir meniniais projektais. Su savo darbais yra apkeliavus ne vieną parodą. Mėgaujasi analogine fotografija bei preciziškai žiūri į estetiką.

Martyna Jovaišaitė – tobulinasi skirtingose fotografijos kryptyse. Daugiausia dėmesio skiria vizualinei estetikai. Ne kartą bendradarbiavo su garsiais lietuvių dizaineriais.

Kaip susipažinote ir nusprendėte dirbti kartu?

Seniai vienas kitą pažįstame ir žavimės vienas kito kūrybiniais darbais. Mintis dirbti kartu gyvavo ilgai, reikėjo tik pradėti. Be to, visi studijuojame Vilniuje, Dailės akademijoje. Augustinas – grafinį dizainą, Martyna ir Lauryna – fotografiją ir medijos meną. Šie studijų metai mums jau paskutiniai.

Kodėl toks, sakyčiau, gana dviprasmiškas pavadinimas?

Jis mums puikiai tinka (šypsosi).

Kaip dalijatės darbus?

Kiekvienas save realizuojame skirtingose sferose, tad darbų pasiskirstymas įvyksta natūraliai. Visgi nevengiame įsitraukti ir į vienas kito sritis – taip gimsta geresnės idėjos.

Esate išskirtiniai, verti dėmesio, nes...

Nesilaikome nustatytų šablonų. Neišskiriame fotografijos ir dizaino kaip skirtingų sričių – savo darbuose stengiamės jas apjungti. Mus dominantis kūrybos laukas yra medžiagiškumas. Dažnai kūrinys gimsta iš buitiškų daiktų, neapsiribojame kompiuterinėmis programomis, pati aplinka mums duoda priemones kūrybai.

Gal jau žinote, kuo būsite, kai užaugsite? Kokią viziją turite?

Mūsų siekis – iš esmės pakeisti požiūrį į grafinį dizainą ir fotografiją: naikinti paviršutiniškumą, konservatyvumą pakeisti inovacijomis. Taip pat norėtume, jog pirmieji mažesni mūsų darbai išaugtų į didesnius meninius projektus, kurie turėtų išliekamąją vertę. Ateityje planuojame atidaryti ir „Threesome“ darbužių dizaino liniją.

Pasigirkite jau esamais laimėjimais!

Pirmasis debiutas tiek mums, tiek kolegoms renginių organiztoriams THAT'S IT buvo „Finnebassen“ koncertas „Lofte”. Buvome atsakingi už vizualą. Tai davė puikią pradžią tolimesniems darbams. Artimiausiu metu planuojami ir tolimesni muzikiniai projektai. Galime džiaugtis, jog skirtingų sferų įmonės, tokios kaip „Pomada“, „Biotrasa“, „We do“, „Scenos darbai“, „Pagonys“, „Shuvis“ ir kitos, turi mūsų kurtus identitetus. Bendradarbiavom ir su kitomis reklamos agentūromis, prisidėjome ir prie naujausios „Estrella“ traškučių reklamos kūrimo. Džiaugiamės draugyste su Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugija, tikimės ateityje daugiau įsitraukti į socialinių projektų veiklą.

Linkime sėkmės ir tikimės apie jus išgirsti ateityje! O tiems, kurie nori išsamiau susipažinti su „Threesome“ darbais, siūlome sekti naujienas jų „Facebook“ profilyje.

Fotosesijos:

Logotipai:


Augustinas Paukštė, dizainas, Lauryna Narkevičiūtė, Martyna Jovaišaitė, talentu bankas, Threesome

Rašyti komentarą
Vardas* El. paštas
Komentaras*
    *privalomi laukai