Kartais sukuriama tokių filmų, kuriuos pamatęs nesuprasi, ar čia filmas, ar…? Tokia mintis kilo pažiūrėjus naujausią A.Jolie filmą [-[0]-] . Pala, pala, o prie ko čia A.Jolie filmas, jei jį režisavo Florianas Henckelis von Donnersmarckas? Pabandysim paaiškinti.
Išties, iš režisieriaus, sukūrusio filmą „Kitų gyvenimai“ (Leben der Anderen), buvo galima tikėtis geresnio filmo. Tačiau šiuo atveju labiausiai reikia pagirti filmo prodiuserius, nes reklamuodami šį darbą ir nežinia kokiais būdais prisivilioję dvi garsiausias Holivudo žvaigždes jie sugebėjo priversti filmo laukti daugelį kino mylėtojų. Tačiau turbūt daugeliui po seanso liks tik gražiai papūstų A.Jolie lūpų, nuostabių suknelių ir ryškiai išdažytų akių prisiminimas. Ir jei mėgstate šią aktorę, bet neturite laiko jos atsižiūrėti „Google“ paveiksliukų paieškoje – filme galėsite tai padaryti į valias.
Apie ką filmo siužetas? Šį kartą jo neaprašinėsime, nes vistiek dauguma „Turistą“ žiūrės dėl A.Jolie ir J.Deppo. Tiesiog paminėsime, kad siužetas – tai 2005 metais prancūzų sukurto filmo „Anthony Zimmer“ perdirbinys. Kas matė pirmąjį variantą – Holivudo perdirbinį vadina labai blogu.
Ir iki šiol sunku suprasti, kodėl filmo režisierius ar visažistės ir kostiumų dizaineriai sugalvojo A.Jolie vaidinamą agentę net ir dienos metu aprengti prabangiais rūbais ir kosmetikos pertekliumi paversti gražia lėle.
O J.Deppo nepamiršote? Ne, tiesiog jo vaidinamas personažas paskendo Jolie lūpų raudonume.
Tiesa, didžiausias šio filmo pliusas – jis privertė susirasti originalų prancūzų kurtą variantą ir su juo gerai praleisti vakarą.