Now Reading
„Google“ stereotipai apie moteris (foto)

„Google“ stereotipai apie moteris (foto)

„Google“ stereotipai apie moteris (foto)

Laikas.lt
Inga Daukintytė

Lyčių lygybe besirūpinanti organizacija „UN Women“ kartu su „Memac Ogilvy & Mather Dubai“ sukūrė socialinių reklamų ciklą. Jo pagrindiniu įkvėpimo šaltiniu tapo paieškos sistema „Google“.

Remdamiesi šių metų kovo 9 d. paieškos rezultatais, jie atrinko keletą automatiškų „Google“ pasiūlymų, ką turėtų ar neturėtų daryti moterys. „Atlikę tyrimą, mes buvome šokiruoti labai negatyvių išvadų. Todėl nusprendėme, kad reikia kažką daryti“, – teigia kūrybinės komandos meno direktorius Christopheris Huntas.

Kuriant reklamas buvo atrinktos keturios moterys, ant kurių lūpų užklijuoti automatiniai „Google“ pasiūlymai, skambantys tarsi liepimas užtilti ir „jausti savo vietą“.


Moterys neturėtų turėti teisų, galėti balsuoti, dirbti, boksuotis. MOTERYS NETURĖTŲ KENTĖTI DĖL DISKRIMINACIJOS.

 


Moterys turėtų pasilikti namuose, būti vergėmis, būti virtuvėje, negalėti kalbėti bažnyčioje. MOTERYS TURĖTŲ TURĖTI TEISĘ PATI PRIIMTI SPRENDIMUS.


Moterys turėtų būti pastatytos į vietą, žinoti savo vietą, būti kontroliuojamos ir disciplinuotos. MOTERYS TURĖTŲ BŪTI MATOMOS KAIP LYGIATEISĖS. 


Moterys negali vairuoti, būti vyskupais, būti patikimos, kalbėti bažnyčioje. MOTERYS NEGALI PRIIMTI TOKIOS SITUACIJOS, KOKIA JI YRA DABAR.


Taip pat skaitykite:
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt