Naujausi moksliniai tyrimai parodė: moters smegenų veikla pakinta, kai jos mato garsenybių batus, netgi tuo atveju, jei moteris nemeta visko tam, kad įsigytų naujausią žymaus ir garsenybių mylimo batų dizainerio Jimmy Choo porą.
Olandų mokslininkų komanda ištyrė dvidešimt keturias moteris. Tyrimo metu, joms buvo rodomos garsenybių ir patrauklių, bet neįžymių žmonių nuotaukos, kuriose jie avėjo tam tikras batų poras.
Tyrime sutikusios dalyvauti moterys peržiūrėjo keturiasdešimt skirtingų spalvotų nuotraukų.
Kai nuotraukoje buvo garsenybės, mosklininkai užfiksavo suaktyvėjusią smegenų veiklą skirtingose smegenų dalyse. Tokie smegenų aktyvumo pakitimai nebuvo užfiksuoti, kai nuotraukose buvo patrauklūs, bet neįžymūs žmonės.
Manoma, jog smegenys sujungia atitinkamą produktą su garsenybėmis, kas iššaukia jausmų suaktyvėjimą ir smegenų aktyvumo rodiklių pakitimus.
„Sukeltas atminties šuolis, susietas su tam tikrais objektais, gali būti paaiškinamas ne kaip, esą, didesnis garsenybės patrauklumas, o įtaka daroma žmogui pačios šlovės „skonio“, — sakė vienas mosklininkas.
Vis dėlto, priešingai nei tikėtasi, didelis skaičius tyrime dalyvavusių moterų, mielai pirktų nuotraukose užfiksuotus batus, nesvarbu, ar juos dėvi garsenybės.
Mokslininkai teigia, jog smegenų aktyvumo pakitimai, net jei jie nėra tokie ryškūs ir neskatina moterų aklai pirkti, gali atnešti neigiamų pasėkmių.
Aeities tyrimuose bus bandoma nustatyti ar vyrus taip pat veikia garsenybių avalynė.
Saugokitės nuotraukų, kuriose matosi, ką avi garsenybės!