Justė Urbonavičiūtė
Nuotr. thefashionspot.com
2012-ųjų pavasario „Louis Vuitton“ mados namų reklaminei kampanijai Marcas Jacobsas turėjo aiškią viziją – žiūrovus perkelti į tobulą švelnumo ir žavingą saldumynų pasaulį. Ir tai suveikė.
Mados fotografijos meistro Stepheno Meiselio nuotraukos, kurioms pozuoja modeliai Kati Nescher ir Daria Strokous – šviesios, nerūpestingos ir pripildytos pastelinių spalvų. Marcas Jacobsas sugebėjo ledainę paversti į fantastišką karalystę skirtą suaugusiems. Iš pirmo žvilgsnio nuotraukos atrodo tarsi langas į nuostabiausią kampelį visame pasaulyje.
Nors reklaminė kampanija ir virto visiška sėkme, tačiau ji truputį liūdina. Juk mes visgi esam suaugusieji, ne penkiametės mergaitės svajojančios tapti pasakų princesėmis. Tačiau kuomet pažiūri į šias nuotraukas, tiesiog užsimanai kelias valandas praleisti svajonių pasaulyje tarp limonado prekystalių, vyšninių ledų ir prašmatnių drabužių.
Tokį į svajones perkeliantį poveikį turi beveik kiekviena reklaminė mados kampanija, tačiau šios „Louis Vuitton“ nuotraukos tikrai priverčia trokšti vėl sugrįžti į vaikystę.
Laikas.lt – įdomus ir gyvas portalas kiekvienam. Mūsų tikslas savo skaitytojams teikti išskirtines naujienas iš viso pasaulio. Čia rasite daugybę patarimų, istorijų bei puikių ir daugelio pamėgtų receptų. Lai kiekviena diena su mumis prasideda iš naujo!