Now Reading
Padailinti kūno linijas, neliejant prakaito sporto salėje – misija įmanoma

Padailinti kūno linijas, neliejant prakaito sporto salėje – misija įmanoma

Padailinti kūno linijas

Stebint kalanetikos treniruotę išties sunku patikėti, kad raumenų tempimo ir stiprinimo pratimai, atliekami pulsuojant vos 1 cm amplitude, gali ne tik numalšinti stresą, bet ir padailinti kūno linijas. Tačiau, palyginus, lėtas treniruotės tempas tikrai netrukdo greitai siekti efektyvių rezultatų.

TV3 laidos „Mitybos ir sporto balansas“ viešnia, trenerė Eglė Afanasjeva sakė, jog kalanetikos pratimai tik atrodo paprasti ir lengvai atliekami, bet yra priešingai: „Fizinio pasiruošimo neturintys žmonės po pirmosios kalanetikos treniruotės dažniausiai stebisi, kad ji reikalauja nemažai pastangų. Na, suprantama, juk neintensyvių pratimų atlikimas pagreičio neįgaunančiu tempu gali sudaryti tokį įspūdį. Tačiau jau kurį laiką kalanetika užsiimantys patvirtins – ši treniruotė tampa lengvesne tik po kurio laiko. O kol kūnas šiek tiek sustiprėja, tenka su savimi padirbėti. Tiesa, pliusas šio treniravimosi metodo yra tas, jog tai visai nepanašu į devynių prakaitų liejimą sporto salėje.“

Net ir laidos vedėja Vlada Musvydaitė, beveik visą savo gyvenimą sportą laikanti geriausiu draugu, patvirtino šį faktą: „Tie, kurie mano, jog kalanetika yra lengva treniruotė, jos turbūt niekada nėra išbandę“.

See Also
Kūno grūdnimas ir lavinimas sporto klube

Jai pritardama Lietuvos sporto universiteto dėstytoja ir laidoje dalyvaujančių trenerių vertintoja Simona Pajaujienė taip pat pabrėžė, kad kalanetika padeda ne tik susigrąžinti grakščią laikyseną, dailias kūno formas ar pašalinti stresą. Šis treniravimosi būdas padeda išmokti pačių pagrindinių pratimų, apie kurių teisingą atlikimą dažnai pamiršta papasakoti net ir asmeniai treneriai.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt