Buvęs plaukimo čempionas, vietinė įžymybė Adamas (Youssoufas Djaoro) dirba baseino prižiūrėtoju. Jo darbo vieta – prabangus Ndžamenos, Čado sostinės, viešbutis, tikras kontrastas skurdžiam ir pilkam aplinkiniam miestui. Tame pačiame viešbutyje Adamas parūpina darbą ir savo sūnui Abdeliui (Dioucounda Koma), bet greitai viskas pasikeičia. Viešbutį nusiperka nauji savininkai kinai, ir telieka viena laisva vieta. Užleidęs ją sūnui, Adamas jaučiasi viešai pažemintas… Tuo metu šioje šalyje įsisiautėja pilietinis karas, sukilėlių būriai puldinėja vyriausybę. Žmonės verčiami finansiškai remti karą arba eiti į užpuolikų gretas. Iš Adamo reikalaujama pagalbos, tačiau jis visiškai beturtis. Jis teturi sūnų…
Apdovanojimai:
2010 m. – Kanų kino festivalio (Prancūzija) žiuri prizas.
Apie režisierių:
Mahamatas-Saleh Harounas gimė 1961 m. Abešės mieste (Čadas). Paryžiuje, Prancūzijos laisvojoje kino konservatorijoje (Conservatoire Libre du Cinéma Français), sudijavo kiną, o Bordo mieste – žurnalistiką . Prieš ilgametražį debiutą – dokumentinį filmą „Iki, Afrika!“ (Bye bye, Africa, 2000) – sukūrė kelis trumpus filmus: „Antrą žmoną“ (Maral Tanié, 1994), „Goï-Goï“ (1995), „B 400” (1997). Venecijos kino festivalyje filmas „Iki, Afrika!“ laimėjo geriausio pirmojo filmo apdovanojimą. Antrasis M. S. Harouno pilnametražis „Mūsų tėvas“ (Abouna, 2002) buvo parodytas Kanų kino festivalyje. Trečiasis vaidybinis filmas „Sausasis sezonas“ (Daratt, 2006) Venecijos kino festivalyje laimėjo net 5 apdovanojimus, tarp jų – žiuri prizą, UNESCO apdovanojimą ir specialų žmogaus teisių apdovanojimą. Po pasaulinės sėkmės M. S. Harounas laikomas vienu geriausių šių dienų režisieriumi, o jo stilius apibūdinamas kaip paprastas, bet giliamintiškas ir jautrus.
Režisierius / Director: Mahamat-Saleh Haroun
Scenarijaus autorius / Screen writer: Mahamat-Saleh Haroun
Operatorius / Cinematographer: Laurent Brunet
Montažo režisierė / Editor: Marie-Hélène Dozo
Muzika / Music: Wasis Diop, Djénéba Kone
Vaidina / Cast: Youssouf Djaoro, Dioucounda Koma, Emile Abossolo M’bo, Djénéba Koné, Hadje Fatime N’Goua