Nepaisant daugelio automobilių gamintojų patiriamų nuostolių, Pietų Korėjos prekės ženklas Hyundai šiemet demonstruoja didelį augimą. Nors visureigiai vis dar yra populiariausi, dėmesį patraukė sedanų pardavimų augimas.
Lapkričio mėnesį Sonata modelio pardavimai išaugo 200 proc., o per visus metus – 46 proc. Šiuo metu Sonata demonstruoja didžiausią metinį augimą visoje Hyundai Šiaurės Amerikos automobilių gamoje.
Atnaujintas 2024 m. modelis, pasižymintis tiesiomis linijomis, sulaukė didelio pirkėjų susidomėjimo. Jei tendencija išsilaikys, iki metų pabaigos gali būti parduota 70 000 Sonatų, aplenkiant Santa Cruz ir Venue modelius.
Elantra sedanų pardavimai lapkričio mėnesį išaugo 29 proc., o iki lapkričio mėnesio parduota 125 113 vienetų. Tikėtina, kad iki metų pabaigos pardavimai artės prie 140 000 vienetų, užimant antrą vietą po populiariausio Santa Fe modelio, kurio pardavimai lapkritį sumažėjo 11 proc.
Hyundai taip pat lenkia tendencijas elektromobilių rinkoje
Nepaisant sumažėjusio paklausos, Ioniq 5 pardavimai išaugo 30 proc. (39 805 vienetai iki lapkričio), aplenkiant Santa Cruz, Venue ir Ioniq 6 modelius. Hibridinių automobilių pardavimai išaugo 104 proc., o Tucson hibrido pardavimai šoktelėjo net 227 proc.
Hyundai Motor America generalinis direktorius Randy Parker teigia, kad pirkėjus vilioja įvairi Hyundai automobilių gama. Jis taip pat pabrėžia didelį susidomėjimą JAV pagaminto Ioniq 9 debiutu, kurio pardavimai planuojami kitais metais.
Nuotraukos asociatyvinės © Canva.
Šaltinis:
https://www.motor1.com/