Jei per šventinį savaitgalį kvietėtės taksi, turbūt buvote įspėti, kad tarifas irgi bus šventinis, nes kuomet visi valgo Kalėdines silkes, taksi vairuotojai dirba ir vežioja vilniečius nuo vieno stalo prie kito.
Tačiau Laikas.lt pasiekė vienos skaitytojos laiškas, kuriame ji skundėsi, kad savaitgalį išsikvietusi „Translota“ taksi nebuvo informuota apie šventinius tarifus, jie nebuvo užrašyti ir taksi viduje, nors pagal taisykles, tarifai turėjo būti matomi aiškiai. „Taksi vairuotojas teigė, kad apie tarifus turėjo informuoti operatorius, o ne vairuotojas. Tačiau mes tai sužinojome tik kai pamatėme galutinę sumą, kuri buvo tikrai didelė. Nesinorėjo gadinti šventinės nuotaikos, tačiau ji buvo sugadinta. Gaila, kad nepasiėmėme taksi čekio“.
Laikas.lt šiuo klausimu kreipėsi į etaksi.lt, kuri taksi paslaugas leidžia užsakyti internetu, SMS žinute ar per nr. 118. „Apie padidintą tarifą mums pranešė vos kelios taksi įmonės. Taksi įmonės apie tarifų pasikeitimą privalo iš anksto informuoti savivaldybę, todėl rekomenduočiau susisiekti su jais. Keleivius stengiamės informuoti apie savo teises tiek savo svetainėje, tiek „Facebook“ puslapyje „Visa tiesa apie taksi“. Klientė turėjo pareikalauti iš vairuotojo kelionės kvito ir su juo turėtų kreiptis į savivaldybę, kuri nustatytų ar buvo padarytas pažeidimas“, – Laikas.lt teigė etaksi.lt atstovas Andrius Norkaitis.
Paskambinus į pačią „Translota“ jos atstovas teigė, kad per šventes visada galioja šventiniai tarifai (tas pats bus ir per Naujus metus) ir tą klientai turėtų žinoti ir operatoriai neturi pranešinėti skambinantiems keleiviams apie pasikeitusius tarifus. „Tarifai buvo oficialiai patvirtinti Vilniaus savivaldybėje, o dėl pačios informacijos sklaidos…Juk negali operatorius kiekvienam paskambinusiam aiškinti apie pasikeitusius tarifus ir tuo pačiu priimti užsakymą. Apie tarifus informuoja taksi esanti tarifų lentelė. Jei jos nebuvo – reikia aiškintis su pačiu vairuotoju“, – situaciją pakomentavo firmos atstovas.
Kaip Laikas.lt teigė „Martono taksi“ atstovė, per šventinį savaitgalį pas juos buvo taikomas paprastas tarifas, o koks bus per Naujus metus – dar nežinia. „Užupio taksi“ savaitgalį taikė šventinio tarifo kainas ir kiek teko šiomis paslaugomis naudotis redakcijai – apie pasikeitusį tarifą buvo informuota telefonu operatoriaus. „Romerta“ teigė, kad savaitgalį pas juos taip pat buvo taikomas šventinis tarifas – 2,19 Lt, toks pats bus ir per Naujus metus.
Tad Laikas.lt pataria kitą kartą nepamiršti pasiimti taksi kvito ir iškart kreiptis į Vilniaus savivaldybę. O per šventes atsiminkite, kad taksi važinėjame šventiniai tarifais, kurie privalo būti nurodyti taksi viduje arba pats operatorius turi iš ankso įspėti. Nes niekas kitas nepasirūpins taksi keleivių žiniomis apie tarifus, kaip patys taksi keleiviai. Tad laukiame Naujų Metų ir tegu šampano purslai neužmigdo taksi keleivių budrumo. Ir nepamirškite – kelionės kvitą taksi vairuotojas išduoti privalo.
P.s taip pat siūlome naudotis viešuoju transportu, kuris Naujųjų naktį važinės dažniau. Informaciją rasite čia.