Laikas.lt
Nuotraukos: Buzzfeed
Šiemet garsiausiam ir daugiausia uždirbančiam (metinis pelnas – per 1 milijardą JAV dolerių) moterų apatinio trikotažo prekės ženklui „Victoria’s Secret“ sukako 25 metai. Ta proga prisimename mados istorija ir dalinamės „Victoria’s Secret“ rūbų evoliucija nuo pat įkūrimo 1977-aisiais, iki šiandienos:
Puslapis iš debiutinio katalogo 1977 m.:
Tada modeliai pozuodavo su smuikais!
1979 m.: visas dėmesys į batelius:
1986 m.: kataloguose pasirodo pirmieji vyrai. Manyta, kad greta jų, moterys atrodys seksualesnės, o vyrai labiau norės pirkti apatinį trikotažą savo damoms:
1991 m.: dėmesys nuo „mes“ („aš + vyras“) perėjo į „aš“. Fotografuotis paplūdimyje – karščiausia tendencija:
1992 m. – elegantiški:
O tada, 1998-aisiais pasirodė „angelai“ – „Victoria’s Secret Angels“…
…ir atėjo metas glamūrui…
…kuris tęsiasi lig šiol: