Justė Urbonavičiūtė
Nuotr. Dailytelegraph.com.au
Taip, nuotraukoje tikrai matote [-[0]-] reklamuojantį krūtinę pakeliančią liemenėlę. Negana to, jog Andrejus sėkmingai žygiuoja ant „abiejų“ podiumų, jis dar reklamuoja tiek vyriškus, tiek moteriškus apatinius bei neblogai užsidirba iš pozavimo katalogams.
Naujausias jo darbas – olandų prekybos tinklo „Hema“ moteriškos apatinių linijos reklama, kurioje modelis pozuoja su „mega“ krūtinę pakeliančia liemenėle. O ji, matyt, tikrai turi „mega“ galių, mat Pejicas paprasčiausiai neturi krūtinės, kurią būtų galima pakelti. Modelio agentas Sidnėjuje australų mados tinklaraščiui „Frockwriter“ sakė, jog šios reklamos yra tiesiog revoliucinės, nes jam dar netekę matyti vyro, tapusio moteriškų apatinių linijos veidu.
Naujausias jo darbas – olandų prekybos tinklo „Hema“ moteriškos apatinių linijos reklama, kurioje modelis pozuoja su „mega“ krūtinę pakeliančia liemenėle. O ji, matyt, tikrai turi „mega“ galių, mat Pejicas paprasčiausiai neturi krūtinės, kurią būtų galima pakelti. Modelio agentas Sidnėjuje australų mados tinklaraščiui „Frockwriter“ sakė, jog šios reklamos yra tiesiog revoliucinės, nes jam dar netekę matyti vyro, tapusio moteriškų apatinių linijos veidu.
Pejicius nuotraukose atrodo išties žaviai, ir žinoma, jis laisvai gali būti palaikytas moterimi tų, kurie nežino, kas šiuos apatinius reklamuoja. Štai čia ir atsiskleidžia Andrejaus androginiškų bruožų „galia“. Nepaisant to, ši fotosesija jau susilaukė diskusijų Nyderlanduose. Žmonės, supratę, jog šis modelis nėra moteris nerimauja dėl neigiamos žinutės, kurią ši nuotrauka siunčia merginoms karštligiškai trokštančioms sulieknėti.
Kaip Pejicas pasiekė B krūtinės dydį nėra sunku atspėti (į gumulą susuktos kojinės, vištienos pjausniai ar maži balionėliai?), tačiau svarbiausiais klausimas čia – kokia žinią „Hema“ bando perduoti savo pirkėjams. Ir visa tai, panašu, paskatins dar vieną diskusijų bangą apie tai, kaip tingūs dizaineriai nori kurti moterišką aprangą vien tik berniokiškoms figūroms. Ir kas tuomet yra problematiškiau merginoms su figūros trūkumais – ar matyti modelį vyrą moteriškų apatinių reklamoje, ar dirbtinį modelį, pagražintą kompiuteriu? Ir kodėl išvis prieinama prie tokių sprendimų, jei moterų, galinčių pozuoti apatinių reklamoms, yra pakankamai?