Nepaisant smukusio vartojimo, šaldytų picų pardavimai Lietuvoje auga: rinkos tyrimų bendrovės „ACNielsen“ duomenimis, Vokietijos gamintojas „Dr. Oetker“ šiuo metu* užima daugiau nei ketvirtadalį šalies šaldytų picų rinkos, per pastaruosius metus sugebėjęs padidinti savo dalį.
Naujausi „ACNielsen“ tyrimo duomenys rodo, jog „Dr. Oetker“ šaldytos picos nuo praėjusių metų pradžios yra populiariausios Lietuvoje, lenkdamos vietos gamintojų produkciją. 2011 m. sausio mėn. duomenimis, pagal pardavimus „Ristorante“ picos užima daugiau nei 25 proc. šalies rinkos, tai yra 3 proc. daugiau nei atitinkamą laikotarpį praėjusiais metais.
Kaip pastebėjo kompanijos „Dr. Oetker Lietuva” direktorius Sergejus Polovčenko, nors ekonominė recesija gerokai pakoregavo Lietuvos gyventojų mitybos įpročius ir privertė daugiau maitintis namuose, daugelis žmonių vis tiek siekia mėgautis aukštos kokybės patiekalais, tokiais kaip siūlomi restorane.
„Kaip alternatyvą, pasiūlėme Vokietijos gamintojo šaldytus produktus, kurių skonis ir kokybė nesusileidžia gamintiems restoranų virtuvėse, tačiau tokie gaminiai leidžia sutaupyti, be to, yra greitai ir lengvai paruošiami. Kaip rodo paskutiniai duomenys, akivaizdu, kad šie privalumai rado atsaką Lietuvoje“, – sakė S. Polovčenko.
Anot jo, nuo kitų šaldytų picų „Dr. Oetker“ gaminiai skiriasi tuo, jog produktai pasižymi aukščiausia kokybe, kurią leidžia užtikrinti ilgametes tradicijas turintys gamintojai. „Kompanijos produkcija tapo numeris vienas pasirinkimu ne tik Vokietijoje, bet ir daugelyje kitų Vakarų Europos šalių. Nieko nuostabaus, jog tokias picas pagaliau atrado ir kokybei bei skoniui neabejingi lietuviai“, – komentavo „Dr. Oetker Lietuva” atstovas.
Laikas.lt
Laikas.lt – įdomus ir gyvas portalas kiekvienam. Mūsų tikslas savo skaitytojams teikti išskirtines naujienas iš viso pasaulio. Čia rasite daugybę patarimų, istorijų bei puikių ir daugelio pamėgtų receptų. Lai kiekviena diena su mumis prasideda iš naujo!