Now Reading
Modelio amplua išbandžiusi B. Tiškevič tapo lietuviško prekės ženklo veidu

Modelio amplua išbandžiusi B. Tiškevič tapo lietuviško prekės ženklo veidu

Modelio amplua išbandžiusi B. Tiškevič tapo lietuviško prekės ženklo veidu

Deimantė Bulbenkaitė
 Tomo Adomavičiaus ir Robert Muravskij nuotr.

Aktorė, laidų vedėja, rašytoja, o nuo dabar – ir modelis. Charizmatiškoji Beata Tiškevič, kino gerbėjus bei televizijos žiūrovus pakerinti gebėjimu įsijausti į įvairiausius vaidmenis, atrado naują savo talentą. Ji priešais mados fotografo Tomo Adomavičiaus objektyvą tapo fatališka moterimi ir naujo lietuviško prekės ženklo „Pura“ veidu.

Nors darbas filmavimo aikštelėje ir kiekvieną judesį fiksuojančios kameros yra B. Tiškevič kasdienybė, pristatyti drabužių kolekciją bei išbandyti modelio amplua jai buvo nauja patirtis. Tiesa, neabejotinai maloni – aktorė nepriekaištingai įsikūnijo į modernią, savimi pasitikinčią ir elegantišką miestietę, o po fotosesijos prisipažino negalinti pamiršti vienos iš demonstruotų suknelių.

„Pura“ dizainerė bei fotosesijos stilistė Monika Klupšaitė teigė, kad lietuviško prekės ženklo veidu B. Tiškevič pasirinkta tikrai neatsitiktinai: „Beata žavi savo moteriškumu, įkvepia veiklumu. Puiku, jog ji sutiko dalyvauti šiame projekte ir, žinoma, džiaugiamės rezultatu.“

Pasak dizainerės, B. Tiškevič tobulai atitiko kompanijos viziją šių metų rudens sezonui, nes „Pura“ moteris – elegantiška, subtili, tačiau neabejotinai veikli, siekianti karjeros aukštumų ir besirūpinanti šeima. Todėl šaltąjį sezoną jos žvilgsnį trauks sodrios spalvos, šiuo metu labai madingi kiek per dideli siluetai. Jos spintoje netrūks ir spalvingų akcentų, moteriškų suknelių, tunikų, stilingų palaidinių.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt