Ką šiais laikais reiškia automobilio kokybė? Patikimumą, degalų sąnaudų efektyvumą, o gal automobilio pravažumą? Naujo automobilio modelio pasisekimą nulemia ne liaupsinimai žiniasklaidoje, bet „iš lūpų į lūpas“ perduodama informacija, skelbia „The Car Connection“.
Vieniems modeliams pavyksta iškilti perkamiausių, patikimiausių dešimtukuose, tuo tarpu kiti nugrimzta į užmarštį taip ir nesulaukę pripažinimo. Automobilių tyrimų kompanija „ALG“, besispecializuojanti Jungtinėse Valstijose nuomojamų transporto priemonių likutinių verčių nustatymu, du kartus per metus skelbia informaciją apie automobilius, kuriuos vairuotojai vertina teigiamai ir kuriuos neigiamai.
Kompanija apklausia 3-4 tūkstančius nuomojamų automobilių vairuotojų ir nustato kokybės vertinimą 100 balų skalėje pagal vairuotojo „emocinį ryšį“ automobiliui.
Naujausių tyrimų duomenis rodo, kad automobiliai „Toyota“ ir „Lexus“ , nepaisant dar neseniai kilusių gedimų, vis dar užima aukščiausias kokybės vertinimo pozicijas. ALG pažymi, kad žiniasklaidoje kone metus neigiamai vertintai kompanijai problemos dėl gedimų neturėjo lemiamos įtakos vartotojų nuomonei. Automobilių gamintojai „Mercedes-Benz“, BMW, „Honda“ ir „Ford“ vertinami neką prasčiau.
Šiems automobilių modeliams tenka pasitenkinti žemiausiais JAV vairuotojų įvertinimais:
Italijos gamintojo „Fiat“ modeliai JAV vis dar lieka nepripažinti. ALG nuomone, tik primiršę neišvaizdžius XX a. 8-ojo deš. modelius amerikiečiai gali persėsti už naujausio „Fiat 500“ vairo.
Svarbu įrodyti ir tai, kad šis kompaktiškas mažylis su bazine komplektacija vertas tų 15,5 tūkst.JAV.dol. Vairuotojų vertinimu, šis gamintojas surinko vos 37,5 taško.
„Suzuki“ – vienas iš Japonijos automobilių gamintojų, kuris „miegojo“ per automobilių prekybos bumą visą pastarąjį dešimtmetį „miegojo“.
Kompanijai esą reiktų pasistengi pristatant įvairesnių ir išskirtesnių modelių. Esą 46,8 balo ji įvertinta tik dėl amerikiečiams įtikusio sedano „Kizashi“.
„Smart“ tiek mažai dar nebuvo surinkęs – 39,8 balo. Modelis „Fortwo“ parduodamas labai vangiai. Tikriausiai todėl, kad šiam trūksta naudingumo – degalų sąnaudos yra kiek didesnės nei automobilių su pažangesniais varikliais.
JAV atstovų teigimu, situaciją gali pakeisti elektra varomų „Fortwo“ ir kitų pažangesnių modelių pardavimai.
„Dodge“, vienas iš „Chrysler“ trejukės, vairuotojų įvertintas 45,5 balo dėl prastų patikimumo reitingų.
Tačiau būtų buvę dar prasčiau, jeigu rinkoje nebūtų pasirodę modeliai „Grand Caravan“, „Journey“ ir „Avenger“.
„Chrysler“ gamą sugebėjo sumažinti vos iki trijų modelių.
Sedanas „Chrysler 300“ gan madingas, tačiau automobilių įvairovės sumažėjimas lėmė, kad kompanija „uždirbo“ 47,1 balo.
„Kia“ pavyzdys aiškiai parodo, kaip žaibiškai gali pasikeisti gamintojo reputacija. Kompanijos reitingas gana aukštas – 49,3 balo.
Pakilimą lėmė geras modelių „Sorento“, „Soul“, „Sportage“ ir „Optima“.
Visai neseniai kompanijos modelius palankiai ėmė vertinti išrankumu pasižymintys vairuotojai.
Beveik nekintantis „Jeep“ prekės ženklo įvaizdis – geras ėjimas rinkodaros prasme. Tačiau vartotojai neigiamai vertina jo patikimumą.
Teigiamai vertinamas „Grand Cherokee“ gamintojui užtikrino 52,7 balo.
Nerijus Drochneris
Laikas.lt – įdomus ir gyvas portalas kiekvienam. Mūsų tikslas savo skaitytojams teikti išskirtines naujienas iš viso pasaulio. Čia rasite daugybę patarimų, istorijų bei puikių ir daugelio pamėgtų receptų. Lai kiekviena diena su mumis prasideda iš naujo!